Четвер, 06.08.2020, 17:31 | Вітаю Вас Гість

Кременчуцький ліцей №30 "Олімп" імені Н.М. Шевченко

Меню сайту
Контантна інформація
Телефон приймальні:
5-33-40
Телефон директора:
5-16-14
Телефон заступника:
5-37-15
E-mail:
kremlit30@gmail.com
Адреса:
м.Кременчук,
пров. О.Кошового, 3


Просмотреть увеличенную карту

 

Вивчаємо Scratch
Права дитини
Психологічна служба ЗЗСО м.Кременчук

Психологічна служба ЗЗСО м.Кременчук

Національна дитяча гарча лінія
Національна гарча лінія
Форма входу
Логін:
Пароль:
Календар новин
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту


Яндекс.Метрика

Звіт директора перед громадськістю за 2014-2015 навчальний рік

                                                                                                                                                                                      Начальнику управління освіти

                                                                                                                                                                                      виконкому Кременчуцької міської ради

                                                                                                                                                                                      Москалику Г.Ф.

 

Звіт

про виконання умов контракту за період роботи на посаді директора

Кременчуцького ліцею інформаційних технологій № 30

імені Н.М.Шевченко

Шиян Ольги Миколаївни

Протягом 2014 – 2015 навчального  року працювала на посаді директора Кременчуцького ліцею інформаційних технологій № 30. У своїй роботі керуюся Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про Загальну середню освіту», «Про засади запобігання та протидії корупції», Указами Президента, Постановами Кабінету Міністрів України, органів управління освітою, правилами й нормами з питань охорони праці, техніки безпеки, протипожежної безпеки, Статутом ліцею та іншими нормативними документами, що регулюють роботу системи освіти, зокрема трудовим договором (контрактом), посадовою інструкцією тощо. Метою моєї діяльності на посаді директора є забезпечення державної політики в галузі освіти, розбудова національної школи України.

Основними функціями та напрями моєї діяльності були:

1. Організація навчально-виховної роботи в ліцеї.

2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи ліцею.

3. Створення режиму дотримання норм і правил безпеки в ліцеї.

Протягом навчального року здійснювала загальне керівництво всіма напрямками діяльності ліцею відповідно до Статуту ліцею та законодавства України, розробку, затвердження й упровадження програми розвитку ліцею, навчальних програм, навчальних планів, курсів, дисциплін, статуту й правил внутрішнього розпорядку, інших локальних нормативних актів і навчально-методичних документів.

Організовувала й планувала:

- роботу педагогічних та інших працівників ліцею;

- проведення атестації педагогічних працівників відповідно до Положення про атестацію педагогічних працівників;

- створення безпечних умов навчально-виховного процесу згідно з чинним законодавством, міжгалузевими й галузевими нормативами, інструктивними та іншими документами з охорони праці, безпеки життєдіяльності, Положенням про організацію роботи з охорони праці учасників навчально-виховного процесу в ліцеї;

- профілактичну роботу з попередження травматизму й зниження захворюваності серед працівників і учнів ліцею.

2014 – 2015 навчальний рік для ліцею був динамічним, але в той же час складним і напруженим. Важка економічна ситуація в державі, військові події, відсутність чіткої моделі та концепції реформування освітянської галузі на державному рівні – це ті чинники, які суттєво ускладнили розвиток навчального закладу.

Головними учасниками навчально-виховного процесу в ліцеї № 30 є, звичайно, учні, які його відвідують та відповідно до діючого законодавства формують його мережу. На виконання діючого законодавства щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти в ліцеї організовано облік дітей дошкільного та шкільного віку з відповідним охопленням їх шкільною освітою.

Протягом поточного навчального року мережа класів у ліцеї склала 37 класів із загальною кількістю учнів 1085 осіб. Середня наповнюваність класів складає 29,3 учнів (29 минулого року). Протягом року вибуло 48  учнів, прибуло 22 учні. У навчальному закладі діє цифровий звіт у програмі «Курс школа». На основі складених списків  створено шкільну базу даних дітей та підлітків мікрорайону, яким станом на 01.09. виповнюється 6 – 18 років.  Станом на 01.09.2014 року дітей шкільного віку в мікрорайоні налічується 925 осіб. З них навчається для здобуття середньої повної освіти 923 учні,  не навчається 2 учні, у тому числі: за станом здоров’я –2. Не приступили до навчання в першому класі 0 учнів. Навчаються в нашому навчальному закладі  445 учнів мікрорайону ліцею.

Високий рівень навчальних досягнень демонструють 137 учнів (15%), високий та достатній – 441 учень (47%). Кількість учнів 9 класів, які отримали свідоцтво з відзнакою – 7, кількість медалістів – 10 (3 за особливими умовами нагородження).

У квітні 2015 року на базі ліцею проведено ЗНО з української мови та літератури, зауваження відсутні.

Наукова робота

У 2014 – 2015 навчальному році в ІІ (міському) етапі Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін взяли участь 68 ліцеїстів. Зменшення кількості учасників, порівняно з минулорічним показником, пов’язане із зменшенням кількості предметних олімпіад.

Результати ІІ етапу (міського) олімпіад свідчать про високий рівень знань учасників змагань. Більшість учнів успішно впоралася із завданнями, виявила глибоке розуміння законів, теорій, продемонструвала вміння творчо застосовувати теоретичні знання на практиці, обґрунтовувати одержані результати, робити узагальнення та висновки, відстоювати власну думку.

У 2014 – 2015 н. р. 61 ліцеїст (90 % від загальної кількості учасників) стали переможцями й призерами II (міського) етапу олімпіад, з них І – 18 місць (30 %), ІІ – 25 місць (40 %), ІІІ – 18 місць (30 %). Ліцей посів ІI командне місце. Результати олімпіад свідчать про те, що в нашому навчальному закладі підвищився рівень підготовки обдарованих учнів до участі в олімпіадах, проводилась індивідуальна робота з учнями, які були включені до складу команд, з розвитку інтересів учнів до знань. Призові місця маємо з усіх навчальних предметів:

  • українська мова та література (7 місць, учителі Мирошниченко С.М.,   Малюк Ю.В., Старчик Г.І., Лихо С.Л.);
  • математика (7 місць, учителі Костина А.І., Максимцова М.Г., Шохирева Л.С., Дерієнко Л.В., Халявка О.В.);
  • хімія (7 місць, учителі Пугач Н.С., Гончаров В.М.);
  • історія (3 місця, учителі Кууск О.Є., Капуста І.О., Прасковська Г.Л.);
  • біологія (7 місць, учителі Карпенко С.І., Лихо В.П.);
  • екологія (4 місця, учитель Карпенко С.І.);
  • економіка (1 місце, учитель Кууск О.Є.);
  • основи правознавства (1 місце, учитель Кууск О.Є.);
  • фізика (5 місць, учителі Чикиш Ю.М., Єрмакова Л.О);
  • астрономія (2 місця, учитель Чикиш Ю.М.);
  • географія (5 місць, учителі Степкова Л.І, Рохно Т.М.);
  • англійська мова (4 місця, учителі Лузан В.О., Іваненко А.М., Придава Ю.В.);
  • інформатика (3 місця, учителі Терещенко Ю.П., Чайдак О.В.);
  • інформаційні технології (2 місця, учителі Чайдак О.В., Терещенко Ю.П.);
  • російська мова та літератури (2 місця, учитель Юраш Н.Л.);
  • педагогіка і психологія (1 місце, Давидова О.В.).
  • технології (1 місце, учитель Волошина Г.Є)

Глибокі знання показали учні на олімпіадах з історії (75 %), біології (100 %), хімії (100 %), технологій (50 %), географії (83 %),  правознавства (50 %), астрономії (100 %), англійської мови (80 %),  фізики (100 %), інформатики (100 %),  інформаційних технологій (100 %), української мови та літератури (100 %), математики (88 %), російської мови та літератури (67 %), економіки (50 %),  екології (50 %).

27 учителів ліцею підготували переможців та призерів ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. Серед них найбільшу кількість призерів підготували такі вчителі:

  • Терещенко Ю.П., учитель інформатики (3 призери);
  • Карпенко С.І., учитель біології, екології (10 призерів);
  • Кууск О.Є., учитель історії, правознавства та економіки (3 призери);
  • Чикиш Ю.М., учитель фізики й астрономії (6 призерів);
  • Пугач Н.С. та Гончаров В.М., учителі хімії (7 призерів);
  • Рохно Т.М., учитель географії (4 призери);
  • Шохирева Л.С., учитель математики (3 призери);
  • Іваненко А.М., учитель англійської мови (2 призери);
  • Малюк Ю.В., учитель української мови та літератури (2 призери);
  • Мирошниченко С.М., учитель української мови та літератури (3 призери).

Недостатній рівень знань виявили учасники ІІ (міського) етапу олімпіад з української мови та літератури (7 клас), математики (8 клас), англійської мови (8 клас), історії (8 клас), географії (9 клас).

Не брали участь у ІІ (міському) етапі олімпіад з інформатики учні 8 та 10 класів.

Необхідно зазначити високий рівень підготовки учнів до участі в олімпіадах. Зокрема, ряд учнів брав участь у декількох олімпіадах і завоював призові місця. Так, Ірклій Артур, учень 11 – А класу, став першим в олімпіадах з англійської мови,  математики, ІІ місце з фізики, історії, російської мови, основ економіки та правознавства; Крамаренко Ольга, учениця 11 – Б класу, посіла І місце з географії, ІІ місце з математики та хімії, української мови та літератури; Петросян Роксолана, учениця 9 – В класу, виборола І місце з біології, української мови та літератури, ІІ місце з історії та фізики; Деньга Назарій, учень 7 – А класу, став першим з математики, фізики та інформатики; Юрченко Антон, учень 8 – Б класу, посів ІІ місце з хімії та біології, ІІІ місце з географії; Теняєв Володимир, учень 11 – Б  класу, виборов І місце з хімії та математики; Білоножко Аліна, учениця 9 – А класу, посіла І місце з хімії та ІІ місце з математики; Бойко Ксенія,  учениця 10 – А класу, отримала дипломи І ступеня з історії, ІІ – з географії; Гончар Діана, учениця 10 – А класу, посіла ІІІ місце з математики та фізики, Кузьменко Наталія, учениця 10 – А класу, посіла ІІ місце з української мови та літератури, ІІІ місце з хімії; Боярчук Діана, учениця 11 – Б класу посіла І місце з екології, ІІ місце з біології.

Аналіз результатів свідчить про те, що в ліцеї налагоджена система роботи з обдарованими учнями, що спрямована на підвищення рівня їх підготовки до участі в наступних етапах олімпіадах, проводиться індивідуальна робота з учнями, які включені в склад команд обласного й Всеукраїнського рівня, з розвитку інтересів учнів до знань.

Усього в обласних олімпіадах брало участь 25 учнів ліцею з 14 навчальних предметів: української мови та літератури, математики, хімії, біології, екології, географії, історії, основ економіки, англійської мови, інформатики, російської мови, інформаційних технологій, астрономії, трудового навчання (технологій). З них за кошти освітньої субвенції брало участь 6 учнів ліцею, що становить 24 % від загальної кількості учасників.

Переможцями обласного етапу учнівських олімпіад з базових дисциплін у 2014–2015 навчального року стали 18 учасників, що становить 72 % від загальної кількості учасників.  За підсумками ІІІ (обласного) етапу олімпіад здобуто 18 призових місць. З них перших – 2 (12 %), 8 – других (44 %), 8 – третіх (44 %)  місць. Зокрема, ряд учнів брав участь у декількох олімпіадах і завоював призові місця. Так, Ірклій Артур, учень 11 – А  класу, завоював дипломи ІІІ ступеня з історії, англійської мови та основи економіки; Деньга Назарій, учень 7 – А  класу, виборов І місце з інформатики та ІІ місце з математики; Теняєв Володимир, учень 11 – Б  класу, отримав дипломи ІІ ступеня з хімії та математики, Петросян Роксолана, посіла ІІІ місця з біології й української мови та літератури.

У ІV етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін  Теняєв Володимир, учень 11 – Б класу, отримав диплом ІІ ступеня в олімпіаді з хімії (учителі Пугач Н.С., Гончаров В.М.) та Деньга Назарій, учень 7-А класу, виборов третє місце в олімпіаді з інформатики (учитель Терещенко Ю.П.).

Участь учнів ліцею у Всеукраїнському конкурсі-захисті

науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

Протягом 6 – 9 лютого 2015 року в м. Полтаві був проведений ІІ етап Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Полтавського територіального відділення Малої академії наук України.

Усього в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН брало участь 22 учні ліцею у відділеннях історії, наук про землю, комп’ютерних наук, математики, філософії та суспільствознавства, технічних наук, хімії та біології, мовознавства, літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства.

Переможцями обласного етапу конкурсу-захисту у 2014 – 2015 навчальному році стало 19 учасників, що становить 86,4 % від загальної кількості учасників.

Дипломів І ступеня – 9, що складає 47,4 %, ІІ ступеня – 6, що складає 31,6 %, ІІІ ступеня – 4, що складає 21 % від кількості переможців і призерів.

Серед наукових керівників, що підготували переможців та призерів  –  9 учителів ліцею та 3 учителі, що працюють у ліцеї за сумісництвом. Слід відмітити, що деякі наукові керівники очолили науково-дослідницьку роботу декількох учнів ліцею: Кууск О.Є. – 3 учні у відділеннях історії, філософії та суспільствознавства, Рохно Т.М. – 2 учні у відділенні наук про Землю,  Вашерук О.В. – 2 учні у відділенні технічних наук, Дерієнко А.І. – 2 учні у відділенні математики.

Виходячи з вищезазначеного, необхідно відзначити високий рівень підготовленості учнів до конкурсу-захисту. Це простежується в суворому дотриманні вимог щодо написання й оформлення науково-дослідницьких робіт, також у підготовці до контрольних робіт з фахових предметів, у відповідальному ставленні учасників Малої академії наук до презентації підсумків своїх досліджень. І все це є результатом кропіткої праці учнів, їх наукових керівників і адміністрації нашого ліцею, яка забезпечує можливість розвитку інтелектуального потенціалу учнів, залучає провідних науковців не тільки Кременчука, а й області для плідної співпраці з обдарованою молоддю нашого навчального закладу.

У 2014 – 2015 н. р. в обласному етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН переможцями, що отримали дипломи першого ступеня, стали 9 учнів нашого ліцею. Це своєрідний рекорд.

На превеликий жаль, у ІІІ Всеукраїнському етапі брали участь не всі переможці обласного етапу, ураховуючи фінансові можливості сторони, що відряджає учнів до м. Києва, де й проходив заключний етап конкурсу-захисту. Але серед тих, хто представляв Полтавську область на Всеукраїнському етапі, ми маємо переможницю, що посіла друге місце, Крамаренко Ольгу, ученицю 11 – Б класу. Вона презентувала свою науково-дослідницьку роботу у відділенні наук про Землю в секції «Географія та ландшафтознавство».

У 2014 – 2015 н. р. роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Створення психолого-педагогічних умов для розвитку інтелектуальної та творчої активності учасників навчально-виховного процесу крізь призму сучасних форм і методів організації навчально-пізнавальної діяльності шляхом упровадження інноваційних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, передового педагогічного досвіду, надання оптимальних можливостей для отримання різнобічної освіти та виховання високої культури особистості».

З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в ліцеї діє методична рада, до складу якої входять заступники директора з навчально-виховної роботи, керівники ліцейних методичних об’єднань учителів, психолог.

Протягом 2014 – 2015 н. р. на базі ліцею було проведено загальноміські семінари та майстер-класи:

- круглий стіл для вчителів початкової школи «Нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів»;

- семінар-практикум учителів початкової школи ліцею та працівників Кременчуцького педагогічного училища з проведенням майстер-класів учителями Цюпкою Ю.Г., Литвиненко М.К., Білецькою В.А.;

- 2 ліцейні психолого-педагогічні семінари «Протидія шкільному булінгу», «Особистісно-професійний розвиток учителя» (практичний психолог Давидова О.В.);

- лекції на міських та обласних курсах підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури (заступник директора з НВР Малюк Ю.В.);

- засідання міської творчої групи вчителів образотворчого мистецтва «Творчий підхід до сучасних методик естетичного виховання на уроках образотворчого мистецтва як основа успішного загальнокультурного розвитку учнів» (учитель Єрмакова Л.О.);

- засідання міської педагогічної студії вчителів фізичної культури (учитель Погоріла Т.А.).

Методичні надбання педагогів будуть представлені на ХV обласному ярмарку педагогічних технологій «Творчі сходинки освітян Полтавщини», що проходитиме в серпні 2015 року. На ярмарок підготовлено 9 матеріалів у 5 номінаціях.

Протягом 2014 – 2015 н. р. було організовано роботу 9 методичних об’єднань учителів ліцею, 13 творчих та динамічних груп та 2 творчих лабораторій, керівники яких відзвітували про виконану роботу на засіданнях методичної та педагогічної рад. Робота методичних об’єднань була спрямована на вдосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка й проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання.

Протягом 2014 – 2015 н. р. проводилося вивчення стану викладання музичного мистецтва, образотворчого мистецтва, української мови та літератури, біології, фізичної культури, курсу «Я і Україна», основ здоров’я, захисту Вітчизни. Матеріали за результатами перевірки були узагальнені й обговорені на засіданнях методичних об’єднань учителів-предметників, прийнято рекомендації щодо усунення недоліків та намічені заходи для підвищення результативності роботи.

На початок 2014 – 2015 н. р. якісний склад педагогічного колективу становив:

  • спеціаліст вищої категорії 39, що складає 59 %;
  • спеціаліст І категорії 12, що складає 18 %;
  • спеціаліст ІІ категорії 8, що складає 12 %;
  • спеціаліст – 4, що складає 12 %;
  • 9-ий тарифний розряд – 3, що складає 5 %;
  • 1 учитель має почесне звання «Заслужений учитель України»;
  • 11 учителів мають педагогічне звання «учитель-методист»;
  • 5 – нагороджено значком Відмінник освіти України;
  • 18 учителів ліцею мають педагогічне звання «старший учитель».

Протягом року вчителі ліцею підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі в роботі ліцейних, загальноміських і обласних семінарів, навчання на курсах післядипломної освіти, а також у рамках атестації. 19 педагогів ліцею  пройшли курси підвищення кваліфікації, 15 (23 % педагогічного колективу) педагогічних працівників – атестацію. З них 1 встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії», 2 – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 2 – установлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії», 9 – підтверджено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 – установлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», 1 – установлено педагогічне звання «старший учитель», 3 – підтверджено педагогічне звання «старший учитель», 2 – установлено педагогічне звання «учитель-методист» та 3 – підтверджено педагогічне звання «учитель-методист».

У ході атестації було проведено Місячник педагогічної майстерності вчителів, які атестувалися, під час якого педагоги демонстрували свої надбання, ділилися досвідом роботи з колегами. На належному рівні підготовлено й проведено творчий звіт учителів «Від атестації до атестації».

Відповідно до навчального плану роботи ліцею за рахунок варіативної складової навчального плану було організовано факультативні заняття з математики, інформатики, правознавства, біології, хімії, креслення; організовано роботу гуртків, до участі в яких залучено здібних ліцеїстів. На заняттях учні поглиблено опрацьовували навчальний матеріал з предметів, розв’язували олімпіадні завдання.

Педагоги ліцею протягом 2014 – 2015 н. р. брали участь у конкурсах та майстер-класах, працювали над апробацією підручників, друкувалися у фахових періодичних виданнях:

- проведено міський етап Всеукраїнської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій; математики та української мови серед учнів 4-х класів шкіл міста;

- проведено засідання міських методичних об’єднань учителів інформатики, трудового навчання;

- проведено апробацію підручників з музичного мистецтва для 2-х класів та для 3-х – 5-х класів (учитель Філіпас Т.О.); природознавства 2 клас, української мови 2 клас, світової літератури 5 клас, історії 5 клас;

- узагальнено передовий педагогічний досвід учителів початкової школи Лузан І.В., історії Кууск О.Є., трудового навчання Волошиної Г.Є.;

- надруковано статті у фахових періодичних виданнях, інтернет-сайтах:

  • Шкільна програма з біології крізь призму формування творчої особистості учнів» (Карпенко С.І., «Постметодика», № 6 (115) 2013 р., с. 42 – 46);
  • «Урок гімнастики. 7-ий клас» (Непийвода В.А., «Фізичне виховання в школах України», жовтень 2014 р., с. 9 – 13);
  • «Тематичні оцінювання з біології в 9-му класі» (Лихо В.П., «Відкритий урок: розробки, технології, досвід», лютий 2015 р.);
  • авторський електронний підручник з математики «Розвиток розумових здібностей дітей молодшого шкільного віку на уроках математики» (Лузан І.В.);
  • методичний посібник «Формування пізнавальної активності учнів початкових класів» (Литвиненко М.К.);
  • методичний посібник «Українська державність у 1917 – 1921 р. р. (розробки уроків з історії України в 10 класі)» (Шиян О.М.).

Отже, слід зазначити, що методична робота у 2014 – 2015 н. р. проводилася на належному рівні.

Поряд з цим ще залишаються нереалізованими окремі можливості внутрішньоліцейної методичної роботи, що впливає на формування іміджу ліцею. Насамперед потребує покращення рівень комп’ютеризації навчального закладу. Необхідно й надалі вдосконалювати  методи та форми роботи з обдарованими учнями. Це має забезпечити подальше вдосконалення навчально-виховного процесу, підвищення якості, доступності й ефективності освіти.

З метою удосконалення роботи з обдарованими учнями години варіативної складової розподілялися на поглиблене вивчення окремих предметів, факультативи тощо. Зокрема слід зазначити, що для підготовки обдарованої молоді за рахунок бюджетних та спонсорських коштів на підготовку призерів олімпіад та МАН було витрачено близько 100 тис. грн.

Педагогічні  кадри

На сьогоднішній день ліцей повністю забезпечено висококваліфікованими педагогічними кадрами.

Укомплектованість Кременчуцького ліцею інформаційних         технологій № 30 імені Н.М.Шевченко педагогічними кадрами на 2014 – 2015 н. р. – 100 %.

Усього  педагогічних працівників станом на 01.01.2015 р. – 72.

З них:

- основних педагогічних працівників – 67;

- у відпустці по догляду за дитиною – 5.

Кількість працівників, прийнятих на роботу за сумісництвом з інших установ, організацій та підприємств, – 6.

Освіта педагогічних працівників ліцею:

- вища – 97 %;

- середня спеціальна – 3 %.

За звітний період нагороджено грамотами Департаменту освіти Полтавської ОДА 8 учителів за результатами атестації 2014 р.,                       виконкому Кременчуцької міської ради – 10 осіб, грамотами управління освіти виконкому Кременчуцької міської ради – 8 осіб.

Організація харчування учнів

У навчальному закладі відповідно до вимог чинного законодавства організовано харчування учнів.

Охоплено гарячим харчуванням усього 564 учні.

З них:

- сніданок за рахунок бюджетних коштів для учнів 1 – 4 класів – 464 дитини;

- 5 – 11 класи – 100 дітей;

- обіди для учнів пільгових категорій – 9 осіб: 3 дитини, позбавлені батьківського піклування, 1 дитина-сирота, 5 дітей з малозабезпечених сімей.

Дієтичним харчуванням забезпечено 10 учнів.

Користуються буфетом 994 учні (94 %).

Вартість сніданків для учнів 1 – 4 класів за рахунок бюджетних коштів складає 5.60 грн., для учнів пільгових категорій – 7.20 грн.

Протягом року відповідними інспектуючими установами проведено 4 перевірки стосовно стану організації харчування учнів, рекомендації яких ураховуються й виконуються. Систематично оновлюється матеріально-технічна база харчоблоку та їдальні, придбано новий посуд, вчасно обстежується та ремонтується обладнання.

Асортимент шкільного буфету відповідає Державним санітарним правилам і нормам улаштування, утримання навчальних закладів. Продукти харчування та сировина надходять до ліцею із відповідними супроводжуючими документами, сертифікатами, експертизами. Організовується вітамінізація харчування, що має позитивні наслідки щодо стану здоров’я  учнів. Слід відзначити зниження захворюваності на ГРВІ та ГРЗ в зимовий період.

Виховна робота

Протягом 2014 – 2015 навчального року виховну роботу було організовано відповідно до основних положень  «Конвенції про права дитини» згідно з законом України «Про освіту», національною програмою «Діти України», Національною доктриною розвитку освіти, Концепцією громадянського виховання,  Комплексною програмою профілактики правопорушень.

Виховна мета ліцею – розвиток особистості, здатної адаптуватися в суспільстві, яке динамічно трансформується, на засадах загальнокультурних  та національних цінностей, з ціннісним ставленням до природи, суспільства, держави, нації, готової до самоосвіти й самовиховання.

Досягнення цієї мети здійснювалося через основні напрямки виховання: громадянське, патріотичне, морально-правове, художньо-естетичне, екологічне, трудове, фізичне, превентивне, формування здорового способу життя, сприяння творчому розвитку особистості.

Протягом року в ліцеї проводились загальноліцейні заходи:

- предметні тижні: олімпійського спорту, образотворчого мистецтва «Барви мого краю», географії  «Це моя земля», тиждень безпеки життєдіяльності, правових знань «Подорож  у країну права», дні математики, англійської мови, рідної мови «Ти наше диво калинове, кохана українська мово», тиждень «Людина та її здоров’я», Шевченківські дні тощо;

- акції: «Школа – наш дім», «Пошук» «Діти, допоможіть дітям», виготовлення подарунків дітям-сиротам, малозабезпеченим, «Посади дерево», «День птахів», «Шкільне подвір’я» ,«Озеленення», виготовлення маскувальних сіток воїнам АТО, оберегів, збір коштів для придбання тепловізору в батальйон НГУ в/ч-3059;

- загальноліцейні творчі справи: до 70 річниці визволення України від нацизму, пам’яті жертв голодомору й політичних репресій, Збройних Сил України, до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом, рідної мови, Захисника Вітчизни, Чорнобильської трагедії, Дня пам’яті та примирення, Дня перемоги над нацизмом у Європі, Свято ліцею.

Продовжує свою роботу дитяча організація «Ліцейне містечко». Її головним завданням є формування й розвиток соціально активної, гуманістично спрямованої особистості з почуттям національної свідомості. Учні 1 – 4 класів – моряки під «Вітрилами надії», 5 – 8 класи працюють за напрямком «Веселка», 9 – 11 класи творчо живуть в організації «Джерело». Організація працює злагоджено, і тому  робота органів самоврядування цього року була відзначена грамотою міської організації «Армія Добра».

Ліцеїсти є активними учасниками міських конкурсів, акцій тощо. Лідерами «Ліцейного містечка» були організовані та проведені такі заходи:  новорічні свята, конкурс на кращий номер художньої самодіяльності до Дня закоханих, шкільний етап конкурсу-огляду ДЮП, упорядкування території ліцею, висадження квітів, догляд за деревами, кущами, участь в оглядах екологічних бригад міста, бесіди, диспути на  виховних годинах, випуск стіннівок на екологічні та інші теми.

Соціальний захист дітей пільгових категорій

Належним чином проводилася робота з дітьми пільгового контингенту: обстежено матеріально-побутові умови цих учнів, за необхідністю надано матеріальну допомогу. Цього року її отримали 6 учнів, 6 дітей із багатодітних сімей залучені до оздоровлення в пришкільному та позашкільних оздоровчих таборах.

Залучення педагогічної й батьківської громадськості до керування діяльністю ліцеєм, співробітництво з громадськими організаціями

Відповідно до Статуту ліцею педагогічна й батьківська громадськість бере активну участь в управлінні ліцеєм. Так, найважливіші питання розвитку ліцею, планування  роботи виносяться на розгляд педагогічної ради, Ради ліцею, батьківського комітету. Виключно колегіально  вирішуються поточні питання нашого життя й роботи. Протягом 2014 – 2015 н. р.  продовжив свою роботу створений батьками ліцею благодійний фонд «Планета добра», який пройшов відповідну реєстрацію та відкриття рахунку в банку.

На рівні кожного класу створені й діють батьківські комітети, що беруть активну участь в організації повсякденної роботи ліцею й навчально-виховного процесу.

Батьки учнів беруть участь у контролі за організацією харчування учнів, їхнього медичного обслуговування, залучаються також до роботи з неблагонадійними родинами з метою запобігання негативним умовам виховання дітей (соціальна комісія).

Піклувальна рада та фінансово-господарча комісія батьківського комітету ліцею  сприяють проведенню ремонтних робіт у кабінетах та приміщеннях ліцею, а також заохоченню обдарованих дітей та дітей пільгових категорій (акція «Створи добро!», свята «Сузір’я талантів», «День ліцею» тощо).

Упродовж навчального року проводилися  загальноліцейні батьківські конференції,  батьківські збори за паралелями та класні збори, що свідчить про налагоджену спільну роботу педагогічного колективу ліцею з батьками учнів.

Для організації взаємодії між педагогічною та батьківською громадськістю в ліцеї створена Рада батьків учнів ліцею, що  об’єднує представників від кожного класу, та Координаційна рада батьківської громади.

За  2014 – 2015 навчальний рік було проведено 5 засідань батьківської ради учнів ліцею, на яких розглядалися питання, пов’язані з організацією роботи з обдарованими учнями та підготовки їх до олімпіад та захисту наукових робіт у МАН, про дотриманням вимог щодо шкільної форми, профілактики травматизму серед учнів.

Особливу увагу всіх батьківських комітетів було звернено на соціальний захист учнів із сімей соціально вразливих категорій (діти-сироти, діти-інваліди, діти із малозабезпечених сімей). Також висвітлювалися питання підвищення рівня навчальних досягнень учнів за результатами І семестру 2014 – 2015 н. р.

За цей навчальний рік було проведено 2 батьківські конференції, що дали можливість розглянути питання навчально-виховного процесу в ліцеї. На цих конференціях адміністрація ліцею й батьківська громада обговорюють найбільш хвилюючі питання життєдіяльності ліцею.

Слід зазначити, що протягом року ліцей та окремих наших учнів було відзначено як лауреатів та переможців міських конкурсів художньої самодіяльності. Серед них ансамбль бального танцю «Сузір’я» та шкільний арт-гурт.

Створення умов  для забезпечення прав і свобод учасників навчально-виховного процесу

З метою 100 %  охоплення дітей шкільного віку навчанням у ліцеї постійно проводиться організаційна робота з недопущення бездоглядності та невідвідування учнями ліцею. Проводиться обстеження житлових умов учнів з багатодітних, малозабезпечених родин, родин, де склалися незадовільні умови для навчання та виховання дітей.   За останні  роки в мікрорайоні ліцею немає дітей шкільного віку, що не навчаються без поважних причин.

Відповідно до річного плану роботи ліцею у 2014 – 2015 навчальному році та наказу по ліцею «Про організацію роботи з правового виховання» проводиться робота з профілактики правопорушень серед учнів ліцею. Діє Центр профілактики правопорушень, який проводить свою роботу у формі  щомісячних засідань протягом навчального року.

На засіданнях Центру були розглянуті такі теоретичні питання, як  педагогічна занедбаність серед учнів «групи ризику», робота класних керівників з учнями, схильними до бродяжництва, стан правопорушень у ліцеї, залучення учнів, схильних до правопорушень, до гуртків та секцій, пропуски навчальних занять учнями без поважних причин, запобігання поширення наркоманії, токсикоманії, негативних явищ серед учнів 9 – 11 класів.

Регулярним стало проведення батьківських зборів із запрошенням психолога. На базі 9 – 11 класів було розглянуто питання впливу алкогольних та психостимулюючих речовин на організм підлітків, родинні стосунки дітей та батьків, у 7 – 8 класах розглянуто питання відповідальності батьків за вчинки дітей.

Значну роботу  виконує  практичний психолог ліцею  Давидова О.В.  щодо виявлення дітей «групи ризику». Відпрацьований алгоритм виявлення дітей даної категорії. З ними також проводилась індивідуальна робота психолога та класних керівників. Усі класні керівники, які мають у класі дітей на внутрішньоліцейному обліку та дітей «групи ризику», отримують методичні рекомендації щодо роботи з ними. 

Медичне обслуговування учнів ліцею на підставі угоди здійснює міська дитяча лікарня та медична сестра Худенко Л.М.

Моральне та матеріальне стимулювання педагогічних працівників

Оздоровлено в літньому сезоні 2014 року 5 дітей  працівників ліцею (віком до 18 років) у заміських оздоровчих таборах відпочинку «Зоряний» та «Ерудит», а також «Крилатий».

Забезпечено новорічними подарунками 37 дітей (віком до 15 років) працівників ліцею.

У період з 1січня 2013 року по 31 травня 2014  року було оздоровлено 5 педагогічних працівників ліцею в санаторно-курортних закладах.

Організовано пришкільний табір відпочинку «Сонячна країна», у якому оздоровлюються 128 учнів ліцею та майбутні першокласники. З них отримують безкоштовне харчування 7 учнів пільгових категорій.

Матеріальне стимулювання працівників

Щорічна грошова винагорода – 26381.43 грн.

Матеріальна допомога на оздоровлення – 121 962.12 грн.

Поліпшення матеріально-технічної бази

Читати далі...